TZteam InfoBiztonsági Audit rendszere
Mi változott meg jelentősen az elmúlt időszakban?
Az elmúlt évben azt tapasztaltuk, hogy jelentősen megnövekedett azoknak az ügyfeleinknek a száma, akiknél a vállalkozás informatikai rendszere nem volt megfelelően működtetve.
A számítógépek használtak, elavultak, régiek és korszerűtlenek voltak, ami lassú munkavégzéshez, hibákhoz vezetett. Vagy valamilyen vírusos program, adathalász vagy csaló vírus (például kripto vírus) került a céges gépekre és okozott jelentős károkat.
Sokszor vesztek el céges, illetve ügyféladatok, ami szintén komoly károkat jelentett a cégek számára.
Sűrűn előfordult, hogy a munkatársak olyan jogosultságokkal is rendelkeztek, amelyekre nem volt szükségük a munkájukhoz, és ezzel, sajnos, visszaéltek.
Ezért változtattunk!
Mindezek miatt úgy döntöttünk, hogy 2021-től még nagyobb támogatást adunk céges ügyfeleinknek, hogy elkerülhessék ezeket a szituációkat és az ezekből származó károkat.
Ha egy vállalkozás tudja, hol vannak a biztonsági rések az informatikai rendszerében, akkor képes megelőzni a céges vagy ügyféladat-vesztéseket, a csaló vírustámadásokat, vagy az információkkal való visszaéléseket.
Ezért összeállítottuk az InfoBiztonsági Audit-rendszert, ami megmutatja, hol vannak a céged informatikai rendszerében azok a pontok, amelyek komoly üzleti, ügyfél- és működési kockázatot jelentenek a vállalkozásod számára.
Az auditot követően szakértő munkatársi csapatunkkal részletesen átbeszélitek a InfoBiztonsági Audit-eredményedet, és konkrét, gyakorlatba ültethető megoldási, fejlesztési javaslatokat kapsz a vállalkozásod informatikai rendszerével, biztonságával kapcsolatban. Ha szeretnél még tájékozódni informatikai biztonság témában, akkor olvasd el az erről szóló cikkünket!
Az InfoBiztonsági Audit 3 fázisa
1. Adatok begyűjtése
Szakértő munkatársi csapatunk előre meghatározott ütemben, időpontokban méri fel a rendszerben található gépeket, szervereket. Így egyrészt pontosan nyomon követhető a munkavégzés üteme, másrészt pontosan kalkulálható a felméréshez fordított munkaóra-mennyiség.
2. Adatok elemzése – analízis
Azokat a kritikus pontokat keressük az analízis során, amelyek komoly kockázatot jelentenek a cég működésével, a céges és ügyféladatok kezelésével, tárolásával kapcsolatban. Az elemzés nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a biztonsági réseket megtaláljuk, és ezt követően megoldási javaslatot adjunk a rendszer fejlesztéséhez, üzemeltetéséhez.
3. Megoldási javaslat a fejlesztésre
Az audit és az elemzések elvégzését követően egy tiszta képet kapnak az ügyfeleink az informatikai rendszerük aktuális állapotáról. Javaslatot teszünk arra, hogy tudják kijavítani, megszüntetni a biztonsági réseket, kockázatokat. Igény esetén nemcsak kijavítjuk, hanem folyamatosan üzemeltjük a vállalkozás informatikai rendszerét.
6 leggyakoribb probléma, amelyek biztonsági rést, kockázatot jelentenek nap, mint nap a vállalkozások működésében:
- elavult, lassú, nem rendszeresen karbantartott számítógépek,
- nem ismert, feltört, illegális programok az irodai gépeken,
- nem aktualizált, nem frissített, vagy nem megfelelő vírusírtók használata,
- lassú, körülményes, szakmailag nem képzett rendszergazdák,
- munkatársak olyan jogosultságokkal rendelkeznek, amelyek nem szükségesek a munkavégzésükhöz, és visszaélhetnek vele,
- nem rendszeres céges és ügyféladat mentés.
Ezért úgy döntöttünk, hogy még nagyobb támogatást adunk a céges ügyfeleinknek 2021-től!
Itt a megoldás számodra!
Első lépésként felállítottunk egy szakértői csapatot, akik felmérik az ügyfeleinknél a cégek informatikai rendszerének biztonsági állapotot és javaslatot tesznek a megoldásokra.
Létrehoztunk a TZTeam InfoBiztosági Index rendszert, amellyel meghatározzuk, hogy hol vannak a biztonsági rések a cégednél, és hogyan lehet kijavítani, fejleszteni.
Amennyiben Te is kíváncsi vagy arra, hogy a vállalkozásod informatikai rendszerében milyen kritikus pontok vannak, kérd szakértőinktől egy 30 perces, díjmentes konzultációt!
Mit szükséges tenned most 3 lépésben?
1. Töltsd ki a InfoBiztonsági Indexet!
2. A kitöltés után küldünk számodra egy összefoglaló értékelést és megoldási javaslatokat a vállalkozásod jelenlegi helyzetével kapcsolatban
3. Kérd a 30 perces díjmentes szakmai konzultációnkat és egyeztess szakértő munkatársunkkal
Mi fog történni a 30 perces, ingyenes szakmai konzultáción?
- szakértő munkatársunkkal részletesen átbeszélitek a InfoBiztonsági Index-eredményedet,
- feltehetsz szakmai kérdéseket, amelyek foglalkoztatnak jelenleg a céged informatikai rendszerével kapcsolatosan, illetve
- konkrét és gyakorlatba ültethető megoldási, fejlesztési javaslatokat kapsz a vállalkozásod informatikai rendszerével, biztonságával kapcsolatban
Ha kérdésed lenne vagy elakadtál, örömmel segítünk neked is! Mi szeretjük a számítógépeket.