Informatikai rendszereküzemeltetése

Kis- és középvállalkozásoknak kínálunk informatikai szolgáltatás.

Elsődleges feladataink:

  • Távsegítség nyújtása TeamViewer, Site to Site VPN használatával.
  • Helyszíni hibaelhárítás kiszállási szolgáltatásunkkal a Megbízó telephelyén.
  • Windows kliens gépek karbantartása.
  • Szerver beüzemelése, telepítése és konfigurálása.
  • Hálózat tervezése, kivitelezése és felügyelete.
  • IP eszközök, telefonok, kamerák, nyomtatók konfigurálása.
  • Helyi és távoli biztonsági mentések kialakítása, automatizálása, ellenőrzése.
  • Ubiquiti, Cisco, Mikrotik tűzfalak és routerek programozása és felügyelete.
  • Outlook, Gmail és egyéb levelező programok beállítása.
  • Nyomtatási problémák megoldása.
  • Hibás informatikai eszközök diagnosztizálása, javítása.
  • Egyéb informatikai hibák elhárítása
  • Számítógép beszerzése, építése, telepítése.
  • A számítógépek időszakos karbantartása.

Csomagjainkat a klubtagsággal járó óradíj kedvezmények figyelembevételével alakítottuk ki.

  • Alap csomag rendszergazda
    szolgáltatás:

    A csomag havi 3 munkaórát tartalmaz.Amennyiben túllépjük a rendelkezésre álló időkeretet, akkor a 4. órától bruttó 14 000.- Ft-os kedvezményes klub óradíjunk lép életbe.

    Díjszabás: 42 900 Ft
  • Üzleti csomag rendszergazda
    szolgáltatás:

    A csomag havi 5 munkaórát tartalmaz.Amennyiben túllépjük a rendelkezésre álló időkeretet, akkor a 6. órától bruttó 14 000.- Ft-os kedvezményes klub óradíjunk lép életbe.

    Díjszabás: 70 200 Ft
  • Üzleti+ csomag rendszergazda
    szolgáltatás:

    A csomag havi 10 munkaórát tartalmaz.Amennyiben túllépjük a rendelkezésre álló időkeretet, akkor a 11. órától bruttó 14 000.- Ft-os kedvezményes klub óradíjunk lép életbe.

    Díjszabás: 132 600 Ft
A következő adatlapon kérhet egyedi rendszergazda ajánlatot cégünktől:

A következőkben megpróbálunk néhány fontos információt kérni ahhoz, hogy pontosabb árajánlatot tudjunk adni a cégednél, intézményednél történő havi IT Support szolgáltatásunkhoz.

Ha tudod, jelöld be hogy milyen operációs rendszerekkel találkozhatunk a cégnél. Itt kiderülhet számunkra, hogy milyen körülményekhez kell igazodnunk az IT support szolgáltatás közben.

WindowsMac OSLinux

Arra vagyunk kíváncsiak, hogy nagyságrendileg hány számítógép található a rendszeretekben. Akár laptop, vagy asztali gép, de lehet egy tablet, vagy egyéb eszköz, célgép, vagy szerver tekintetében.

1-56-1213-2021-5050-100100 fölött