Termékjellemzők
T-GT II CSOMAG (GT Wheel + Base): a T-GT II összes főbb, kötelező funkciója – biztosítva ennek a kormányka az elsőbbségét az eSport világában és egyediségét a GT Sportban – azoknak a rajongóknak, akik már rendelkeznek egy Thrustmaster versenypedálkészlet (T-LCM, T3PM, T3PA vagy T3PA-PRO).
Hivatalosan licenszelt Playstation 5 konzolokhoz a Gran Turismo játékhoz
A több mint 23 000 órányi intenzív kutatási és fejlesztési munkának köszönhetően kifinomult és tökéletesített T-GT II-t úgy tervezték, hogy elődje (a T-GT) lenyűgöző Force Feedback teljesítményét még magasabb szintre emelje. A T-GT II segítségével a PlayStation 5, PlayStation 4 és PC eszközök játékosai a pontosság és tartósság vadonatúj szintjeit élvezhetik. A hivatalosan PlayStation 5-re és Gran Turismo-ra is licencelt T-GT II kormány kulcsfontosságú előnyöket és élethű érzéseket kínál a GT Sportban, köszönhetően az úttörő technológiáknak, köztük a T-LIN-nek, a T-DCC-nek és különösen a T-DFB-nek (a Force Feedback 3D-s érzékelése).
T-AEC-Q: tartósság
Az idő múlásával a maximális tartósság és minőség biztosítása érdekében a T-GT II vadonatúj elektronikus kialakítást kapott, AEC-Q tanúsítvánnyal rendelkező nyomtatott áramköri lapokkal, a valós autóiparból. A Thrustmaster T-GT II-ben használt belső alkatrészek átalakítása mögött az a cél, hogy megfeleljenek a világ legversenyképesebb szakértő versenyzőinek, akik versenyszimulációs felszerelésüket valódi munkaeszközként használják – rendkívül hosszú edzéseken és hihetetlenül intenzív versenyeken.
T-DCC: pontosság
Az elsodródás kezelése minden olyan sofőr számára kötelező, akinek gondosan ellenőriznie kell autója megcsúszását a kanyarokban. Ezt szem előtt tartva a T-GT II olyan technológiát alkalmaz, amely lehetővé teszi a valós idejű sodródási görbe kiszámítását (T-DCC), így a játékban minden körülmények között megőrzi a kerék és az autó érzékenységét. Ez a beépített T-DCC funkció lehetővé teszi a vezetők számára, hogy figyelmüket a nagyon precíz mozgásokra összpontosítsák, hogy mindig egy-két lépéssel előrébb tudjanak maradni a vezetés terén.
T-RTF: érzékenység
A Real Time Force feedback (T-RTF) rendszer csökkenti a Force Feedback számítási idejét, lehetővé téve az azonnali reagálást. A Force Feedback hatásokat egy beépített processzor kezeli valós időben. Ez azt jelenti, hogy ezek a hatások nem függnek magától a játéktól, így elkerülhetők a reakciókészséggel kapcsolatos akadozások - – és a legjobb az egészben az, hogy ez minden játékra igaz, konzolon és PC-n egyaránt. Ily módon a Thrustmaster szabadalmaztatott T-RTF technológiája lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy holt zónák vagy késleltetés nélkül élvezzék a játékmenetet.
T-LIN: linearitás
A Thrustmaster T-GT II kormány tökéletesen lineáris Force Feedback hatást biztosít: a felhasználó által érzett erő 100%-ban arányos a játékban meghatározott erővel. Az autók viselkedése és pályaviszonyok hűen, lélegzetelállító részletességgel jelennek meg. Ez lehetővé teszi a versenyzők számára, hogy előre jelezzék és hatékonyabban reagáljanak a pályaviszonyokra, köszönhetően a kormányon keresztül továbbított információknak. Ez javítja a felhasználók vezetési megértését, segít a rekordok megdöntésében és versenyeket nyerni.
T-40VE: sebesség
A T-GT II kormány 40 wattos motorja kitűnik tökéletesen lineáris Force Feedback-jével és hihetetlen sebességével (dinamikus nyomatékkal) – a hosszú leállási ívektől a szuperrezisztens S ívekig. Ez a nagy teljesítményű motor biztosítja a rendkívül dinamikus és erőteljes hatások létrehozásához szükséges sebességet. Sebességének köszönhetően a motor gyorsabb és erősebb válaszokat is közvetít a versenyzőknek valós időben, a Thrustmaster szabadalmaztatott T-LIN technológiájával továbbfejlesztve.
T-DFB:mélység
A Polyphony Digitalnal folytatott több éves együttműködés eredményeként mélyreható, szenzációs újítások a kormányoszlopban. A kefe nélküli motorok kifinomult Force Feedback funkciójának és a Depth Feedback technológiának a kombinálása a környezet valósághű 3D-s érzékelését hozza létre. A szabványos Force Feedback kiegészítéseként ez a rendszer új hatások széles skálájával javítja a vezetési élményt, beleértve a gumiabroncs tapadást (tapadást vagy csúszást) alul- és túlkormányzottságban, tömegátadást, útszöveteket és egyenetlenségeket, felfüggesztést és egyéb, az egyes járművekre jellemző paramétereket.
T-TURBO: erő
Ez a külső tápegység állandó teljesítményt és masszív csúcsteljesítményt (400 watt) biztosít, hogy azonnal válaszoljon a játékok ultragyors eseményeire - a T-LIN funkció és a T-40VE motor által a játék fázisaiban, például árameltolódások vagy sikánok. A tápegység toroid alakja 86%-kal optimalizálja a hatékonyságot a hővel szemben, borda nélküli kialakítással.
T-M.C.E.: stabilitás
A Motor-Cooling-Embedded rendszer megőrzi a linearitást és a dinamikát az erős T-40VE motorral. Hála a T-M.C.E. technológiának, a T-40VE motor minden eddiginél hatékonyabban kezeli a hőátadást és a hőelvezetést. A T-40VE ezt a hűtőrendszert a motor szívében, erősen korlátozott és zárt környezetben tartalmazza. Ez a kombináció állandó pontosságot biztosít a T-GT II teljesítményének és effektusainak visszaadásakor még a leghosszabb versenyeken is, lehetővé téve a pilóták számára, hogy megtapasztalják az érzések teljes összetettségét.
T-F.O.C.: kontroll
A T-F.O.C. algoritmus Hall Effect szenzorokkal: A Thrustmaster szabadalmaztatott technológiája nagy pontossággal azonosítja a kormány helyzetét, ezáltal páratlan pontosságot biztosít A pontosságának és az optimalizált F.O.C. használatának köszönhetően algoritmus szerint a motor dinamikusan és gyorsan reagál a megnövelt nyomatékra, miközben csökkenti a teljesítménycsökkenést.