Az Ön böngészője nem támogatja a JavaScriptet. Kérem kapcsolja be a böngésző beállításaiban!
Rendszergazda

Rendszergazda

A rendszergazda informatikai superman.

Az rendszergazda szolgáltatás, azaz az IT support szükségessége általában csak akkor kerül elő a cégeknél, amikor már megvan a baj. Hazánkban általánosan jellemző, hogy a vállalatok addig nem élnek a rendszergazda szolgáltatás igénybevételével, ameddig nem történik valamilyen nagyobb meghibásodás a számítógépes rendszereikben, vagy nem tűnnek el váratlanul féltett, szenzitív céges adatok a gépekről. Több milliós, sőt milliárdos károkat előzhetnének meg azzal, ha már a kezdetek kezdetén gondoskodnának a megfelelő IT-supportról.

Egy rendszergazda ezt mind megoldja:

Biztonságos IT stratégia
Biztonságos IT stratégia kialakítása.
Távsegítség nyújtása
Távsegítség nyújtása.
Helyszíni hibák elhárítása
Helyszíni hibák elhárítása.
Windows, Apple/MacOS kliens  gépek karbantartása
Windows, Apple/MacOS kliens gépek karbantartása.
Vírusirtó rendszer kialakítása, ellenőrzése, felügyelete
Vírusirtó rendszer kialakítása, ellenőrzése, felügyelete.
Munkatársak jogosultságainak kialakítása
Munkatársak jogosultságainak kialakítása.
Szerver  beüzemelése, telepítése és konfigurálása
Szerver beüzemelése, telepítése és konfigurálása.
Hálózat tervezése, kivitelezése és felügyelete
Hálózat tervezése, kivitelezése és felügyelete.
Hálózati topológia készítése
Hálózati topológia készítése.
IP eszközök, telefonok, kamerák, nyomtatók konfigurálása
IP eszközök, telefonok, kamerák, nyomtatók konfigurálása.
Helyi és távoli biztonsági mentések kialakítása, automatizálása, ellenőrzése
Helyi és távoli biztonsági mentések kialakítása, automatizálása, ellenőrzése.
Ubiquiti, Cisco, Mikrotik, pfSense , tűzfalak, routerek programozása és felügyelete
Ubiquiti, Cisco, Mikrotik, pfSense, tűzfalak, routerek programozása és felügyelete.
Outlook, Gmail és egyéb levelező programok beállítása
Outlook, O365, Gmail és egyéb levelező programok beállítása.
Nyomtatási problémák  megoldása
Nyomtatási problémák megoldása.
Egyéb informatikai hibák elhárítása
Egyéb informatikai hibák elhárítása.
Számítógép beszerzése, építése, telepítése
Számítógép beszerzése, építése, telepítése.
Helyszíni hibák elhárítása
Helyszíni hibák elhárítása.
Belső szerver mappa hozzáféréseinek kezelése
Belső szerver mappa hozzáféréseinek kezelése
VPN kialakítása, kezelése
VPN kialakítása, kezelése.
Google Workspace beállítása
Google Workspace beállítása.
Irodaszer, festékpatron, toner beszerzése
Irodaszer, festékpatron, toner beszerzése.
Számítógéppark korszerűsítése
Számítógéppark korszerűsítése.
IT audit készítése
Mire lehet még szükséged?

Mikor lehet szükség rendszergazda támogatásra?

A legtöbb cégnél sajnos hiányzik a preventív hozzáállás, ezért a megkeresések 90 százalékában már csak akkor fordulnak hozzánk, amikor baj van. Jellemző, hogy a legtöbb vállalat házon belül, úgynevezett „power user-ekkel” igyekszik megoldani a rendszertámogatást, és nem igényel külön rendszergazda szolgáltatást. Ez egy óriási hiba, mi magunk is több céget láttunk összeomlani olyan okok miatt, amelyek egy állandó IT-supporttal elkerülhetők, kivédhetők lettek volna.

Tévhit tehát, hogy nincs szükség rendszergazdára, ahogyan az is, hogy ha egy rendszer működik, akkor az mindig is működni fog. Murphy óta tudjuk, hogy ez messze nincs így, ezért az állandó felügyelet és a rendszeres karbantartás legalább olyan fontos, mint a kezdeti infobiztonsági felmérés.

A következő adatlapon kérhetsz egyedi
rendszergazda ajánlatot cégünktől:

A következőkben megpróbálunk néhány fontos információt kérni ahhoz, hogy pontosabb árajánlatot tudjunk adni a cégednél, intézményednél történő havi IT Support szolgáltatásunkhoz.

Ha tudod, jelöld be hogy milyen operációs rendszerekkel találkozhatunk a cégnél. Itt kiderülhet számunkra, hogy milyen körülményekhez kell igazodnunk az IT support szolgáltatás közben.

Szeretnénk megkérdezni, hogy mekkora méretű a vállalkozásod digitális infrastruktúrája. Azt szeretnénk tudni, hogy hány darab számítógép található a rendszeredben, beleértve a laptopokat, asztali gépeket, tableteket, célgépeket és szervereket is. Az adatok fontosak számunkra ahhoz, hogy megértsük, milyen mértékű informatikai támogatásra van szükséged az üzletedben. Kérjük, válassz az alábbi lehetőségek közül, hogy hány darab számítógépet használtok a vállalkozásodban:

Köszönjük a válaszodat és reméljük, hogy hamarosan együtt dolgozhatunk! Üdvözlettel, TZteam IT Support